Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: controleren jaarrekening energieleverancier

controleren jaarrekening energieleverancier 1 jaar 6 maanden geleden #699

• M ten Harmsen van der Beek
  • M ten Harmsen van der Beek's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
Nu mijn afrekening er aan komt ben ik op zoek naar een handig overzicht in Iungo om het door de leverancier gemelde verbruik goed te kunnen controleren met de eigen meting ;-)

Ik kan in de Iungo voor alle in de slimme meter weergegeven bronnen wel een grafiek opmaken, maar dat is allemaal wat omslachtig en dan nog staat er niet in wat ik zoek. Ongetwijfeld doe ik het verkeerd, maar wat ik zoek is eigenlijk het volgende.

voor de periode van xx.xx.2016 tm xx.xx.2017
gas xx m3
electra hoog tarief: xxx kW
electra laag tarief: xxx kW

levering hoog: xxx kW
levering laag: xxx kW

Omdat we in de tab instellingen/energie kunnen invoeren welk tarief wat kost, kan het misschien ook worden aangevuld met de kostprijs.

Liefst op een prominente plek, en niet helemaal verborgen in de instellingen en grafieken. Een aparte Tab Jaarafrekening onder Verbruik zou natuurlijk helemaal top zijn. Alleen maar de datum range invoeren et voilĂ ! De basis is daar al aanwezig lijkt het, alleen is het niet per datum range, maar per kalender jaar (denk ik?)

Groet,
Marijn
Laatst bewerkt: 1 jaar 6 maanden geleden door M ten Harmsen van der Beek.
The administrator has disabled public write access.

controleren jaarrekening energieleverancier 1 jaar 6 maanden geleden #714

• Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
Vergelijk het met de dagteller in de auto. Druk op de knop en de meetgetallen wordt op dat moment op 0 gezet. Zodat alles wat je uitleest geldt voor de nieuwe periode.

controleren jaarrekening energieleverancier 1 jaar 6 maanden geleden #781

• Loes de Waart
  • Loes de Waart's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 31
Volgens mij is alles met meer data te controleren. De meeste energieleveranciers werken met meterstanden en die zijn van datum tot datum te zien bij meer data. Maar misschien begrijp ik niet wat je anders zou willen zien.
Bedankt door: M ten Harmsen van der Beek

controleren jaarrekening energieleverancier 1 jaar 6 maanden geleden #785

• Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
wat ik graag zou zien is een mooi geordend overzicht van alle aanwezige bronnen (dus niet schakelaars, maar producten) die worden afgerekend per te selecteren datum-range. Zoals ik in een ander berichtje schreef, iets als dit;

Ik kan alles wel afzonderlijk opzoeken en uitrekenen, maar dat is wel omslachtig, iig omslachtiger dan zou kunnen.

Groet!
Marijn
Tijd voor maken pagina: 0.044 seconden