Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: rev 3028M

rev 3028M 1 jaar 4 maanden geleden #722

• Twan van Eijk
  • Twan van Eijk's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Waarom geeft Iungo support team geen uitleg over deze update....
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Marcel Mollering

rev 3028M 1 jaar 4 maanden geleden #723

• M ten Harmsen van der Beek
  • M ten Harmsen van der Beek's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
mss omdat er op geen enkel onderwerp wordt gereageerd.... :evil: of heel af en toe met een bericht dat er naar gekeken kan worden :(

Zonder gekheid, support van Iungo op dit Forum is wel erg laag geprioriteerd door het team, terwijl er door de deelnemers die de moeite nemen verbeterpunten aan te voeren wel erg zinvolle aanvullingen worden gedaan.

Kom op Iungo, een oproep tot meer interactie op dit forum ajb!

Groet,
Marijn
Bedankt door: Marcel Mollering

rev 3028M 1 jaar 4 maanden geleden #724

• Marcel Mollering
  • Marcel  Mollering's Profielfoto
  • Senior Boarder
  • Control Freak
  • Ontvangen bedankjes 17
M ten Harmsen van der Beek schreef :
mss omdat er op geen enkel onderwerp wordt gereageerd.... :evil: of heel af en toe met een bericht dat er naar gekeken kan worden :(

Marijn

Klopt, daarom vraag ik al niks meer en zit er aan te denken om alles weg te doen of gewoon dom draaien laten en hopen op het idee dat men wel verricht wat gebruikers vragen.

Wil ook niet zeuren maar genoeg is genoeg, het heeft geen zin om iets te vragen en ja dan houdt de motivatie op ook bij functies die al meerdere keren gevraagd zijn en al heel lang geleden en telkens weer gevraagd worden.
In deze tijd red je het dan niet, zijn gebruikers of beter gezegd beta testers snel uitgekeken en gaan op zoek naar iets anders.

Maar blijf het een mooi product vinden dat zeker.
Meten is weten....... als men weet wat men meet.

Energie controller iungo / Breakout box plus / P1 poort splitter / Itron pulsgever voor watermeter / Modbus USB Stick / 2 x 1 fase Modbus SDM220 kWh meter / 10 x Fibaro tussenstekker met energiemeter voor het meten van Verbruik, Opwek, Gas, Water.

rev 3028M 1 jaar 4 maanden geleden #725

• Frank de Graaf
  • Frank de Graaf's Profielfoto
Marcel Mollering schreef :
Maar blijf het een mooi product vinden dat zeker.

Gebruikersondersteuning is bijna strafwerk voor ontwikkelaars, daar ben ik me echt van bewust. Degenen die de helpdesk bellen, vallen vaak in de groep: "waar zit de spatiebalk? Is dat die grote knop?". Uit eigen ervaring: horror.

Waarom er niets gedaan wordt met een expertgroep of problemen waar een oorzaak-gevolgverband in zou kunnen zitten, is me echt een raadsel. Ik ben een keer boos geworden toen ik maar herinnering na herinnering kreeg om ongevraagd een vragenlijst in te vullen. Daar kwam een onthutsend eerlijk en uitgebreid antwoord op van "Loes" waardoor ik echt sympathie kreeg voor de organisatie en de problemen waar een klein team tegenaan loopt.

Het gaat er niet om dat ieder probleem of vraag meteen opgelost wordt, maar dat je als klant en op dit forum een grote groep experts serieus wordt genomen. Een kleine terugkoppeling dat iets wordt opgepikt, maakt echt het verschil tussen klanten die ambassadeurs worden en degenen die afhaken. Daar merk je niet meteen wat van, maar vanuit een ervaringsrol zullen ze Iungo zeker niet aanbevelen. Zonde.

my 2cts

rev 3028M 1 jaar 4 maanden geleden #729

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 115
Helaas zitten er te weinig uren in een week en proberen wij zoveel mogelijk de business draaiende te houden en ook de bestaande klanten tevreden te houden. Er zijn een aantal grote projecten gaande die onze aandacht nodig hebben (en gehad hebben) om de groei van iungo te garanderen, hierdoor is het beantwoorden van forum vragen/opmerkingen die direct aan ons gericht waren inderdaad naar de achtergrond verdwenen.

Voor dringende zaken zoals het missen van data naar een update raad ik toch echt aan om ons even te bellen of een mailtje te sturen omdat wij het dan mogelijk snel kunnen oplossen en omdat klant tevredenheid wel degelijk onze prioriteit heeft.

Het forum heeft als primaire functie gebruikers met elkaar te verbinden en mogelijk elkaar te helpen met specifieke vragen of oplossingen.

Wij zullen er weer meer focus op gaan leggen en in elk geval wekelijks eventueel technische vragen die aan ons gericht zijn beantwoorden.

Excuses voor eventueel ongemak.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.167 seconden