Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: rev 3028M

rev 3028M 1 jaar 7 maanden geleden #700

• Frank de Graaf
  • Frank de Graaf's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Wat is er veranderd bij deze (niet aangekondigde?) versie? Ik ben wel alle handmatig ingevoerde data als prijzen etc kwijt.
Discussie gesloten.

rev 3028M 1 jaar 6 maanden geleden #704

• Frank de Graaf
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ben toch niet de enige?

Discussie gesloten.

rev 3028M 1 jaar 6 maanden geleden #705

• Marcel Mollering
  • Marcel  Mollering's Profielfoto
  • Senior Boarder
  • Control Freak
  • Ontvangen bedankjes 17
Hier alles god gegaan, geen problemen.
Meten is weten....... als men weet wat men meet.

Energie controller iungo / Breakout box plus / P1 poort splitter / Itron pulsgever voor watermeter / Modbus USB Stick / 2 x 1 fase Modbus SDM220 kWh meter / 10 x Fibaro tussenstekker met energiemeter voor het meten van Verbruik, Opwek, Gas, Water.
Discussie gesloten.

rev 3028M 1 jaar 6 maanden geleden #706

• Frank de Graaf
  • Ontvangen bedankjes 1
Hier dus niet. Ik ben echt alle data kwijt inclusief de historische verbruiksdata. Hoe kom ik er achter of het niet meer getoond wordt of dat het echt weg is?
Discussie gesloten.

rev 3028M 1 jaar 6 maanden geleden #708

• M ten Harmsen van der Beek
  • M ten Harmsen van der Beek's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
vervelend!
Bij ij gelukkig goed gegaan, na een paar eerdere pogingen te updaten van een denk ik weer teruggetrokken tussenrelease...

Hoe dan ook, je probleem roept wel om een structurele oplossing van de kant van Iungo.

Een backup knop om met 1 druk op de knop alle data te backuppen en te saven is wel gerechtvaardigd. Maken we een aparte vraag van in het forum.

Omdat je zonder verder te hacken in de controlepagina niet kunt zien of en z ja waar de data staan opgeslagen durf ik je geen antwoord te geven op je vraag of alles echt weg is. Zou niet moeten mogen, de update routines zouden vanzelfsprekend je oorspronkelijke data niet mogen overschrijven.

Groet,
Marijn
Discussie gesloten.

rev 3028M 1 jaar 6 maanden geleden #721

• Frank de Graaf
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ben er nu wel klaar mee. Het uitlezen van een P1 poortje is niet echt rocket science, ik krijg geen root toegang en er is klaarblijkelijk geen enkele interesse vanuit IUNGO om een ontstaan probleem te onderzoeken.

Ik ben nu toch alles kwijt, tijd voor een nieuwe start en de Iungo eens open te schroeven om te kijken waar ik kan komen.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.042 seconden