Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Beta REV3173

Beta REV3173 1 jaar 4 maanden geleden #1047

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 118
In deze Beta Versie de GAS grafieken toegevoegd aan meer data pagina.

Laatst bewerkt: 1 jaar 4 maanden geleden door Rodney.
Discussie gesloten.
Bedankt door: PJ, Ernst Blok

Beta REV3173 1 jaar 4 maanden geleden #1048

• Ernst Blok
  • Ernst  Blok's Profielfoto
  • DomoGo
  • Ontvangen bedankjes 10
Nu ook netjes zichtbaar in de “mijn grafieken” dan alleen onder het verbruiksoverzicht bij gas.

Dankjewel Rodney
Discussie gesloten.

Beta REV3173 1 jaar 3 maanden geleden #1049

• Jack Hack
  • Jack  Hack's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 39
Bedankt Rodney :duimpie omhoog: :)
Wanneer mijn achternaam, jou hobby is met slechte bedoelingen, kunnen we geen vrienden zijn.
Discussie gesloten.

Beta REV3173 1 jaar 3 maanden geleden #1052

• Marcel Mollering
  • Marcel  Mollering's Profielfoto
  • Senior Boarder
  • Control Freak
  • Ontvangen bedankjes 17
Ja, zal het kort houden.
Was er al bang voor, maar na deze update en spanning vrij te maken na de update voor een verse opstart zijn er weer enkele gegevens weg gevallen bij Oven/ Magnetron en Oven/Streamer en wel zoals op plaatje laat zien, wederom 3 gegevens die men niet ziet wta betreft live verbruik.

Wat is dit toch.......?

Wordt er beetje flink modeloos van dat telkens na een update gegevens weg vallen, ben ik nu de enige die hie rlast van heeft of de enige met meerdere tussenstekkers en dat daardoor het probleem ontstaat?

Ondanks deze tegenvallers toch fijne feestdagen.
Bijlagen:
Meten is weten....... als men weet wat men meet.

Energie controller iungo / Breakout box plus / P1 poort splitter / Itron pulsgever voor watermeter / Modbus USB Stick / 2 x 1 fase Modbus SDM220 kWh meter / 10 x Fibaro tussenstekker met energiemeter voor het meten van Verbruik, Opwek, Gas, Water.
Discussie gesloten.

Beta REV3173 1 jaar 3 maanden geleden #1055

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 118
Marcel Mollering schreef :
Ja, zal het kort houden.
Was er al bang voor, maar na deze update en spanning vrij te maken na de update voor een verse opstart zijn er weer enkele gegevens weg gevallen bij Oven/ Magnetron en Oven/Streamer en wel zoals op plaatje laat zien, wederom 3 gegevens die men niet ziet wta betreft live verbruik.

Wat is dit toch.......?

Wordt er beetje flink modeloos van dat telkens na een update gegevens weg vallen, ben ik nu de enige die hie rlast van heeft of de enige met meerdere tussenstekkers en dat daardoor het probleem ontstaat?

Ondanks deze tegenvallers toch fijne feestdagen.

Geen idee waardoor dit veroorzaakt wordt, ik weet wel dat er geen gegevens wegvallen (misschien niet meer zichtbaar maar iungo verwijderd nooit opgeslagen log bestanden).
Ik stel voor dat we dit na de feestdagen even kortsluiten om tot een oplossing te komen......
Discussie gesloten.

Beta REV3173 1 jaar 3 maanden geleden #1058

• M ten Harmsen van der Beek
  • M ten Harmsen van der Beek's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
Marcel Mollering schreef :
Ja, zal het kort houden.
ben ik nu de enige die hie rlast van heeft of de enige met meerdere tussenstekkers en dat daardoor het probleem ontstaat?
.
Jouw screenshot is erg herkenbaar, ook ik heb altijd na een restart, dus niet perse na een update, dat er bij meerdere, overigens altijd dezelfde, schakelaars geen gegevens staan. Soms heeft even wachten zin, dan is het hele netwerk weer terug opgebouwd, maar dan blijven er toch nog een paar leeg.

Wat altijd helpt is dan op de controlepagina even op de power en usage klikken van die stekkers, en dan zul je zien dat het weer wordt gevuld en getoond.

Ben wel met je eens dat er liever vanuit de Iungo zelf een soort controle zou ingebouwd zijn dat dit automatisch kan doen. Hoop inderdaad dat dat kan komen.

Groet,
Marijn
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.052 seconden