Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: constant 335W weergave since 7 dec

constant 335W weergave since 7 dec 8 maanden 1 week geleden #1347

• Samuel
  • Samuel's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Op9 dec geupdate naar de laatste firmware, omdat ik zag dat de power constant was vanaf 7 dec. zie foto.
serial number 336E - Firmware R3327
Alles los gegooid en 5min gewacht en daarna alles weer aangezet en nog steeds hetzelfde - 335W

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Bijlagen:
The administrator has disabled public write access.

constant 335W weergave since 7 dec 8 maanden 1 week geleden #1348

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 129
Ik kan uit het plaatje van de grafiek niet concluderen of de slimme meter defect is (constant 335W doorgeeft) of dat de communicatie met iungo niet correct verloopt.

Dus graag even direct contact met ons opnemen zodat we het probleem kunnen oplossen (via de mail of telefonisch)

constant 335W weergave since 7 dec 7 maanden 4 weken geleden #1357

• Bas
  • Bas 's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 2
Hoi,

Misschien heb je het allang geprobeerd maar heb je gekeken naar de stekker in de P1 poort van de slimme meter.

Bij mij heeft de Iungo een dag lang 2400 W aangegeven. Pas nadat ik bedacht dat dit ongeveer tegelijkertijd was gekomen nadat ik de buurman de Iungo had laten zien viel het kwartje. Dit euvel had ik ook bij het voor de eerste maal installeren en geen waardes van de Iungo doorkrijgen.

Bij mij moet de stekker echt goed in de poort van de slimme meter gedrukt worden. Er gewoon in klikken geeft indien hij er wel in zit maar niet 'diep' genoeg geen waardes of zoals de laatste maal een vaste waarde bij het elektrisch vermogen.

Stekkerverbinding bij mijn meter is helaas niet heel stevig.

Succes
Bedankt door: Rodney
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden