Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Buienradar Wizard

Buienradar Wizard 1 jaar 6 maanden geleden #800

• M ten Harmsen van der Beek
  • M ten Harmsen van der Beek's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 43
Hallo Iungo,

Wat kunnen we doen met de buienradar toevoeging? Ik zie nergens in de verdere interface iets waar we een grafiek oid kunnen tonen, of anderszins de logica kunnen gebruiken? Of komt dat nog in de verdere uitwerking van deze Beta release?

Groet vanuit een zwaarbewolkt Brabant. (niet Woensdracht overigens, dat is wel een dingetje want geografisch weertechnisch een bijzonder niet maatgevende locatie ivm de Brabantse Wal.) breiden jullie de geo-lokaties nog uit, of is dat een gegeven via Buienradar?

Groet,
Marijn
Laatst bewerkt: 1 jaar 6 maanden geleden door M ten Harmsen van der Beek.
The administrator has disabled public write access.

Buienradar Wizard 1 jaar 5 maanden geleden #841

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 118
M ten Harmsen van der Beek schreef :
Hallo Iungo,

Wat kunnen we doen met de buienradar toevoeging? Ik zie nergens in de verdere interface iets waar we een grafiek oid kunnen tonen, of anderszins de logica kunnen gebruiken? Of komt dat nog in de verdere uitwerking van deze Beta release?

Groet vanuit een zwaarbewolkt Brabant. (niet Woensdracht overigens, dat is wel een dingetje want geografisch weertechnisch een bijzonder niet maatgevende locatie ivm de Brabantse Wal.) breiden jullie de geo-lokaties nog uit, of is dat een gegeven via Buienradar?

Groet,
Marijn

De locaties zijn gegeven via buienradar en daar hebben wij geen controle over.
Verder zijn de gelogde bronnen van buienradar te vinden onder Meer Data - mijn grafieken (bij bronnen buienradar selecteren).
In de toekomst zullen wij hier nog meer mee gaan doen, tot die tijd verzamelt je iungo dan alwel vast de data...

(De gaten in de grafiek komen door de buienradar server die bijna elke dag om 08:00 geen data doorgeeft)
Laatst bewerkt: 1 jaar 5 maanden geleden door Rodney.
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: P. Meindersma, M ten Harmsen van der Beek
Tijd voor maken pagina: 0.056 seconden