Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Geen lokaal contact met iphone of ipad

Geen lokaal contact met iphone of ipad 7 maanden 3 dagen geleden #1186

• Jan van Manen
  • Jan van Manen's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 6
Hallo iungo team
ik kan sinds 20:00 niet meer op de iungo komen als ik thuis via wifi wil inloggen. Als ik extern inlog gaat het wel, alleen moet je steeds je wachtwoord invullen, niet erg gebruikers vriendelijk. Zie dat meer mensen hier over klagen maar er is geen oplossing anders dan je gas en licht tarief aanpassen maar dat helpt niet. Is er geen oplossing vanuit iungo team bekend?
Heb de iungo uit en aan gezet. Modem gereset en uit en aan. Applicatie opnieuw geinstalleerd op de ipad en deze uit en aan gezet.maar niets helpt.
Sinds zaterdag zonnepanelen vindt het leuk de verrichtingen te volgen maar dit is vervelend.
Kan iemand mij helpen van iungo, of weet iemand anders wat ik kan doen?
Dank u

Grt jan van manen
Laatst bewerkt: 7 maanden 3 dagen geleden door Jan van Manen.
The administrator has disabled public write access.

Geen lokaal contact met iphone of ipad 7 maanden 3 dagen geleden #1188

• Jan van Manen
  • Jan van Manen's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 6
Kon gisteren tussen 20:00-22:00 niet op de iungo komen. Vanalles geprobeerd niets hielp. Had op veelgestelde vragen wel iets gelezen over hun server op www.atedec.com/iungo echter daar was niets te bereiken. Dit blijkt ook de bron van de storing geweest te zijn. Als die server offline is werkt ook de iungo app niet.
Als work around kun je ook in je browser het lokale ip adres van je iungo intypen dat werkt gelijk aan de app. Het enige is dat je wel dit adres moet weten uit te vinden. Dat is niet moeilijk als je bekent bent met netwerken/router. Je zult moeten inloggen op je router om dit uit te vinden.
Zelf heeft ieder device bij mij een eigen ip adres wat uitgeleverd wordt nav het mac adres. Zodoende is dit ip adres bij mij bekend

Grt jan
Laatst bewerkt: 7 maanden 3 dagen geleden door Jan van Manen.
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: H. Driehuis
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden