Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: object_prop_set

object_prop_set 1 jaar 3 maanden geleden #885

• Gijs Wassink
  • Gijs Wassink's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig in .NET een DLL te maken waarmee de Iungo API aan stuurd kan worden.
Nu loop ik tegen het volgende aan:

De volgende opdracht (json) wordt naar de Iungo gestuurd:
{"method":"object_prop_set","arguments":{"oid":"a5836a76","prop":"command","value":"on"}}

De opdracht wordt uitgevoerd (de powerswitch reageert en gaat aan) perfect.

De respons die volgt op de boven staande opdracht is de volgende:
{"type":"response","time":0.0066253590048291,"systime":1509974255,"error":{}}

1. De respons bevat geen info waarmee duidelijk wordt of de opdracht "object_prop_set" goed/fout door de Iungo is uitgevoerd.
2. De respons is niet zondermeer te deserialiseren omdat "error":{} geen waarde bevat.
3. Als de opdracht via de Iungo control wordt gegeven wordt de opdracht perfect door Iungo uitgevoerd alleen wordt de
respons als een error weergegeven(zie picture).

Vraag:
Gaarne een respons die duidelijk de status van de opdracht/powerswitch weergeeft.

m.v.g.

Gijs
Bijlagen:
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Rodney

object_prop_set 1 jaar 3 maanden geleden #915

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 115
Gijs Wassink schreef :
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig in .NET een DLL te maken waarmee de Iungo API aan stuurd kan worden.
Nu loop ik tegen het volgende aan:

De volgende opdracht (json) wordt naar de Iungo gestuurd:
{"method":"object_prop_set","arguments":{"oid":"a5836a76","prop":"command","value":"on"}}

De opdracht wordt uitgevoerd (de powerswitch reageert en gaat aan) perfect.

De respons die volgt op de boven staande opdracht is de volgende:
{"type":"response","time":0.0066253590048291,"systime":1509974255,"error":{}}

1. De respons bevat geen info waarmee duidelijk wordt of de opdracht "object_prop_set" goed/fout door de Iungo is uitgevoerd.
2. De respons is niet zondermeer te deserialiseren omdat "error":{} geen waarde bevat.
3. Als de opdracht via de Iungo control wordt gegeven wordt de opdracht perfect door Iungo uitgevoerd alleen wordt de
respons als een error weergegeven(zie picture).

Vraag:
Gaarne een respons die duidelijk de status van de opdracht/powerswitch weergeeft.

m.v.g.

Gijs

Bedankt voor de melding, de response van command type is aangepast in de laatste beta firmware 3132.
De mogelijke reponses zijn de de gezette value

of indien de value niet gezet kan worden een error..

Bedankt door: Gijs Wassink

object_prop_set 1 jaar 3 maanden geleden #922

• Gijs Wassink
  • Gijs Wassink's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Hallo Rodney,

Bedankt voor je reactie en ik zie de aanpassing met belangstelling tegemoet meede omdat ik de aanpassing in de ontwikkeling van de DLL kan meenemen.

Ik ben niet zo op de hoogte van de release cycle, maar wanneer kan ik de update met de aanpassing ongeveer
verwachten?

object_prop_set 1 jaar 2 maanden geleden #1000

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 115
Gijs Wassink schreef :
Hallo Rodney,

Bedankt voor je reactie en ik zie de aanpassing met belangstelling tegemoet meede omdat ik de aanpassing in de ontwikkeling van de DLL kan meenemen.

Ik ben niet zo op de hoogte van de release cycle, maar wanneer kan ik de update met de aanpassing ongeveer
verwachten?

Voor ons vaak lastig om een exacte planning voor beta updates te geven, we zijn met een klein team.
Normaliter proberen wij eens per 2 tot 4 weken een beta met nieuwe opties uit te brengen.
Soms komen er projecten tussendoor die aandacht nodig hebben en waardoor Beta releases vertraagt worden.
De test fase is voor ons ook heel belangrijk en veelal tijdrovend en zeker als er nieuwe features geïmplementeerd worden.

Ik verwacht dat de volgende Beta ergens volgende week beschikbaar komt (rond 15 December).
Bedankt door: Gijs Wassink
Tijd voor maken pagina: 0.061 seconden