Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Iedere keer app op de harde manier afsluiten

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 1 maand 3 dagen geleden #1389

• Jan van Manen
  • Jan van Manen's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 6
Heb het ook al telefonisch gevraagd, voorgelegd.

Gebruik een ipad en iphone. Als je de app start werkt het dashboard goed.
De volgende keer als je de app weer start worden de gebruiksstatussen op het dashboard niet meer geupdate, electra, gas, zon en water.
De enige oplossing is dubbelklik op de home toets, applicatie “uit” Swipen , terug naar scherm waar de app staat en opnieuw starten.
De applicatie blijft na de eerste x gewoon in het geheugen paraat en start niet van voorafaan op hierdoor lijkt de app niet meer juist te werken

Dit moet iedere keer!
Hoop toch dat dit een keer opgelost wordt.
Maak desnoods boven aan de pagina een reset toets dat de app opnieuw start nu is het een hele trits handelingen iedere x als je de app opent.. erg irritant.

Grt jan
Laatst bewerkt: 1 maand 3 dagen geleden door Jan van Manen.
The administrator has disabled public write access.

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 1 maand 1 dag geleden #1393

• Mark Wijnen
  • Mark Wijnen's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Dit probleem heb ik ook op een iphone 8. Verder heb ik heel vaak dat na remote inloggen ik niks te zien krijg terwijl het laden klaar is maar ik niks zie (wit scherm). Paar keer reload en het werkt. Verder geen ramp of zo. Maar Jan is dus niet de enige met dit probleem.

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 1 week 1 dag geleden #1462

• Rodney
  • Rodney's Profielfoto
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 115
Wij hebben voor de test een Apple ipad aangeschaft omdat de oplossing voor dit probleem lastig te vinden is.
Bij ons werkt het (helaas in dit geval) probleemloos.

Er moet dus ergens iets in de weg zitten wat niet bij iedereen standaard geïnstalleerd is.
Het eerste waar ik aan denk zijn virus scanners oid, Zijn er bovenop IOS dergelijke applicaties geïnstalleerd ?

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 6 dagen 18 uren geleden #1467

• Jan van Manen
  • Jan van Manen's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 6
Hallo Rodney,

Ik heb een Iphone 6+, 7+ en een 8 en een ipad air en allemaal hebben ze hetzelfde probleem.
De iph 6+ is mijn vakantie toestel daar staat zogoed als niets op, ik gebruik geen virus scanner op de apple spullen.

Om je te laten zien wat er gebeurd heb ik twee screen shots toegevoegd van vandaag één gemaakt om 11:24 bij een vers opgestarte Iungo app de waarde's daar zijn acuraat. en één om 18:24 zonder de verdere dag naar de app te kijken
Je ziet dat bij 11:24 het gas nog op 2,13 m3 staat en de zon op 530W opgewekt op dat moment met een dagtotaal van 0,72kWh. zie ook grafiek geel dat de 530W klopt.

Hierna de app niet meer bekeken maar ook niet eruit geswipe't.
Om 18:24 weer de app opgeroepen, onder in beeld staat het Gas en de Zon nog steeds op de waarde van die morgen, alleen kijk eens naar het grafiek verloop boven in beeld, de zon is natuurlijk al op 0 (geel) terwijl nog steeds de waarde van 11:24 bij de zon staat onder in beeld. Het water en het electriciteits verbruik zijn daarin tegen wel geupdate.

En dan moeten we weer:
dubbel klik
swipe iungo app uit
start de app opnieuw om te kijken hoeveel zonne energie vandaag is opgewekt

Hoop dat je het nu begrijpt en kunt oplossen.
Het is heel irritant als je gedurende de dag je opgewekte zonne energie wilt bekijken.
Iedere keer moet je bovenstaande handelingen doen anders update hij geen opgewekte zonnen energie

Daarnaast heb ik de beta versie 3354 geprobeerd, zoals door jullie gevraagd) waarbij je in de bovenste rand van het beeld op het iungo embleem zou moeten kunnen drukken. Heb overal op gedrukt van links naar rechts maar er zit geen refresh knop die activeert.
Heb je dat al met jullie nieuwe test toestel geprobeerd of dat bij jullie wel werkt?
Ben benieuwd.

grt Jan
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 6 dagen 18 uren geleden door Jan van Manen.
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden