Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Iedere keer app op de harde manier afsluiten

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 10 maanden 1 week geleden #1624

  • Henk
  • Henk's Profielfoto
  • Offline
  • beta tester
  • IUNGO / BETA tester / IoT
  • Berichten: 98
  • Ontvangen bedankjes 27
Hoi Jan,

Versie 3999 ken ik niet. Bedoel je 3399?

Versie 3416 is in beta en al diegenen die bij iungo hebben aangegeven deel te willen nemen aan het beta testprogramma krijgen die versie automatisch aangeboden.

Je kunt eens kijken bij >instellingen >firmware en daar op de knop “firmware controleren” drukken.

Als 3416 niet wordt aangeboden kun je Iungo vragen of je even aan de groep toegevoegd kunt worden. Uiteindelijk komt er natuurlijk ook weer een stabiele en geteste release voor iedereen.

Laat je weten of t lukt?
Bijlagen:
Henk

//IUNGO_BETA_tester / IoT / Smarthome//
Laatst bewerkt: 10 maanden 1 week geleden door Henk.
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Jan van Manen

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 10 maanden 1 week geleden #1625

  • Jan van Manen
  • Jan van Manen's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Berichten: 25
  • Ontvangen bedankjes 11
Hallo Henk,

Oeps bedoel natuurlijk 3399.
Heb net 3416 erop gezet.

Dank voor je update.

Grt jan
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Henk

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 10 maanden 1 week geleden #1626

  • Henk
  • Henk's Profielfoto
  • Offline
  • beta tester
  • IUNGO / BETA tester / IoT
  • Berichten: 98
  • Ontvangen bedankjes 27
En??? De belangrijkste vraag, werkt de knop (links onder het iungo logo) en wordt de data nu wel ge-update?
Henk

//IUNGO_BETA_tester / IoT / Smarthome//
The administrator has disabled public write access.

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 10 maanden 1 week geleden #1627

  • Jan van Manen
  • Jan van Manen's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Berichten: 25
  • Ontvangen bedankjes 11
Jan van Manen schreef :
Hallo Henk,

...... Hiermee was mijn vraag beantwoord en opgelost.

Vr grt Jan

Ik schreef al eerder vandaag dat mijn vraag mbt het updaten was beantwoord en opgelost :)

Btw de knop is het IUNGO logo zelf, op het IUNGO logo/letters drukken, niet iets eronder wat jij schrijft.
Bij de Iphone is het links bovenin en links onderin het scherm
Bij de Ipad is het rechts boven in en links onderin het scherm

grt Jan
Laatst bewerkt: 10 maanden 1 week geleden door Jan van Manen.
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Henk

Iedere keer app op de harde manier afsluiten 10 maanden 1 week geleden #1628

  • Philippe
  • Philippe's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Berichten: 54
  • Ontvangen bedankjes 15
Jan van Manen schreef :
Hallo Henk,
@Philippe mijn probleem wat ik HAD staat aan het begin van dit lijntje onderbouwt met bijgevoegde schermprints. Met de nieuwere versies is het opgelost middels een reset button (onder het iungo logo) in de app waardoor je de app niet hard hoeft
Vr grt Jan
Deze reactie had ik gepost omdat er vanochtend een nieuwe reactie binnenkwam van iemand die het probleem ervaarde (ervoer?).
Die is weliswaar doorverwezen, maar voor de zekerheid heb ik het nog eens apart getest. En goed bevonden dus.
iungo + P1-poortsplitter + Eastron SMD630-Pulse voor PV-panelen + pulsgever voor watermeter + één Fibaro tussenstekker voor mijn Quooker.
Fibaro HC2 + Honeywell evohome + Netatmo + Sonos; (nog) niet allemaal gekoppeld.
The administrator has disabled public write access.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.067 seconden