Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: VD Van Buienradar naar iungo naar Fibaro

VD Van Buienradar naar iungo naar Fibaro 1 jaar 8 maanden geleden #1015

• Jack Hack
  • Jack  Hack's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 39
Just for fun,

Heb ik nog een virtueel device gemaakt, om de Buienradar gegevens die in de iungo beschikbaar zijn, of nog beschikbaar gaan komen :woohoo: ook beschikbaar te maken in een Fibaro HC2.

Dit kan zijn, ter info, of om er nuttige dingen mee te doen, zoals bijvoorbeeld zonneschermen indraaien bij een te harde wind. Hiervoor moet je zelf nog wat knutselen met Global variables die je dan weer in VD's of Scenes kunt gebruiken.

Alle beschikbare info uit iungo met betrekking tot buienradar wordt weergegeven in labels. Afhankelijk van het weerstation in je regio, kan het zijn dat er maar beperkte gegevens beschikbaar zijn. Indien de data niet beschikbaar is, wordt dit in de labels als "Niet beschikbaar" weergegeven.
Deze labels kun je eventueel verwijderen. De code aanpassen is niet noodzakelijk.

Verder alleen:
Naam naar wens aanpassen
IP adres ingeven
portnummer ingeven. (standaard 80)
Aan een ruimte toekennen.
En het standaard icon vervangen door een eigen icon, of het icon dat ook in de zip file zit.

Have fun :)

Zie laatste versie in de volgende post
Wanneer mijn achternaam, jou hobby is met slechte bedoelingen, kunnen we geen vrienden zijn.
Laatst bewerkt: 1 jaar 8 maanden geleden door Jack Hack.
The administrator has disabled public write access.

VD Van Buienradar naar iungo naar Fibaro 1 jaar 8 maanden geleden #1019

• Jack Hack
  • Jack  Hack's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 39
Nieuwe versie van de iungo weer VD.
Deze zou normaal gesproken moeten blijven werken na een reboot of een firmware update.

Bijlage:

Bestandsnaam: iungo_weer....0.2.zip
Bestandsgrootte:3 KB
Wanneer mijn achternaam, jou hobby is met slechte bedoelingen, kunnen we geen vrienden zijn.
The administrator has disabled public write access.
Tijd voor maken pagina: 0.049 seconden