Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Plugwise circle (stekkers)

Plugwise circle (stekkers) 11 maanden 21 uren geleden #1258

• Jan
  • Jan's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Hallo, ik maak circa 5 jaar gebruik van de Plugwise Smile met daarbij een tiental circles voor het schakelen en meten van verbruik. Echter voor de derde keer is de smile defect en kan ik middels een coulance regeling een nieuwe bekomen. Echter dit betekent opnieuw alle data verloren.
Overweeg nu iungo omdat ik ergens las dat iungo ook plugwise 'stekkers' ondersteund.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Groet Jan.
Laatst bewerkt: 11 maanden 20 uren geleden door Jan. Reden: Typefout
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Henk

Plugwise circle (stekkers) 1 week 1 dag geleden #1781

• Marcel Mollering
  • Marcel  Mollering's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Control Freak
  • Ontvangen bedankjes 17
Geen antwoord, wordt er wel nog service verleend?
Meten is weten....... als men weet wat men meet.

Energie controller iungo / Breakout box plus / P1 poort splitter / Itron pulsgever voor watermeter / Modbus USB Stick / 2 x 1 fase Modbus SDM220 kWh meter / 10 x Fibaro tussenstekker met energiemeter voor het meten van Verbruik, Opwek, Gas, Water.

Plugwise circle (stekkers) 1 week 1 dag geleden #1782

• Henk
  • Henk's Profielfoto
  • beta tester
  • IUNGO / BETA tester / IoT
  • Ontvangen bedankjes 24
Ik gebruik de Plugwise in combinatie met Iungo. Iungo levert daar geen support op, maar de ondersteuning is er en die werkt. Wat wil je precies weten? Om met iungo Plugwise te kunnen gebruiken heb je in ieder geval de stick en een circle + nodig. De stick gaat in de usb poort van je iungo
Henk

//IUNGO_BETA_tester / IoT / Smarthome//
Bedankt door: Marcel Mollering

Plugwise circle (stekkers) 1 week 1 dag geleden #1783

• Henk
  • Henk's Profielfoto
  • beta tester
  • IUNGO / BETA tester / IoT
  • Ontvangen bedankjes 24
Hoi Marcel, het forum heeft de laatste tijd wat last van fake accounts en spam, daardoor worden niet alle berichten meteen zichtbaar op het forum en kan reactie soms even oo zich laten wachten. Ik heb als iungo gebruiker Plugwise geinstalleerd en het werkt. Wat voor service bedoel je?
Henk

//IUNGO_BETA_tester / IoT / Smarthome//
Bedankt door: Marcel Mollering

Plugwise circle (stekkers) 1 week 1 dag geleden #1791

• Rene
  • Rene's Profielfoto
Ik lees even mee, dit is interessant.
Heb zelf al jaren Plugwise draaien en heb toevallig nog een stick daarvan liggen.
Maar dan moet ik wel weer een nieuw netwerk opbouwen van plugwise als ik dat goed heb, want ik gebruik al de stretch als toegangspunt, of is dit niet nodig?

Plugwise circle (stekkers) 1 week 13 uren geleden #1796

• Marcel Mollering
  • Marcel  Mollering's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Control Freak
  • Ontvangen bedankjes 17
Hallo Henk,

Bedankt voor de info maar zal niet terug gaan naar Plugwise, heb hier een hele verzameling van gehad en ben lang geleden dus overgstapt naar Iungo ivm data op je eigen locatie, dus heb nu helaas niks meer van Plugwise.
Mis wel het gemakkelijke inbouw van Plugwise en dan als voorbeeld de airco vanuit de meterkast, dat was handig om daar zo'n schakelaar tussen te plaatsen in de meterkast, weet effe de naam niet meer maar werkte wel fijn wat betreft inbouw.

Maar goed heb mij er ook niet meer zo in verdiept, want als men het eenmaal weet dan weet men het en is het wel fijn om einde van het jaar te controleren maar die moed heb ik opgegeven want het klopt niet altijd ivm vreemde data en dan voornamelijk in de min getallen.

Maar bedankt voor de info.
Meten is weten....... als men weet wat men meet.

Energie controller iungo / Breakout box plus / P1 poort splitter / Itron pulsgever voor watermeter / Modbus USB Stick / 2 x 1 fase Modbus SDM220 kWh meter / 10 x Fibaro tussenstekker met energiemeter voor het meten van Verbruik, Opwek, Gas, Water.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden