Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Totaal van meterstanden weer actualiseren na reset

Totaal van meterstanden weer actualiseren na reset 1 jaar 1 maand geleden #1474

• Ferdy
  • Ferdy's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Geacht forum,
Als na een stroomuitval, door bijvoorbeeld een kortsluiting elders in huis (niets te maken hebbend met de iungo of de energiemeters), de totaalstanden van de energiemeters (tussenstekkers EM6542) naar nul gereset worden, is het dan mogelijk om de totaalstanden van de vorige dag/week of de laatste bekende totaalstand opnieuw in de energiemeter/tussenstekker terug te zetten via http://192.***.***.**/iungo/control of op enige andere manier?
Ik registreer nl. maandelijks de meterstanden van gas, licht en water maar vooral ook het verbruik van de op het lichtnet aangesloten apparatuur, zodat ik inzage krijg in het verbruik van die apparaten. Daarbij vind ik het heel mooi en zinvol om de totaal meterstanden van de apparaten te kunnen zien gedurende het gehele jaar (dus cumulatief). Dus als die plotseling naar nul worden gereset, zou ik het heel mooi vinden om die weer naar de laatst bekende standen te kunnen zetten met daarbij opgeteld het geschatte verbruik sinds de reset, zodat ze weer up-to-date zijn.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
Vr.gr.,
FG
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: j.m nesselaar
Tijd voor maken pagina: 0.113 seconden