Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Klanten van XS4ALL ondervinden problemen met de werking van de IUNGO app
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden
iungo staat voor duurzaam. En is daarom ook duurzaam ontwikkeld. De onderdelen die zijn gebruikt tijdens de productie, brengen zo min mogelijk schade toe aan onze planeet. Een bewuste keuze.
Welkom,
Gasten
|
|
Belangrijk bericht voor al onze klanten die een internet abonnement van XS4ALL hebben;
XS4all is recentelijk overgenomen door KPN. KPN is op dit moment bezig alle klanten die een XS4all contract hebben om te zetten naar een nieuw publiek IP adres. Hierdoor kan het zijn dat de IUNGO app niet goed werkt en een melding geeft dat de IUNGO niet op het lokale netwerk gevonden kan worden. De meest eenvoudige oplossing is om uw IUNGO kort van het stroomnet te halen en na een tiental seconden opnieuw aan te sluiten. De IUNGO zal dan herstarten en de connectiviteit met de app zal na een aantal minuten weer hersteld zijn Mocht u na deze handeling toch nog problemen ondervinden met het benaderen van de webinterface van uw IUNGO, stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., graag met vermelding van uw IUNGO serienummer, dat u kunt vinden op de achterzijde van uw IUNGO. Met vriendelijke groet, IUNGO klantondersteuning Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Klantondersteuning beschikbaar op vrijdagen.
|
Laast bewerkt: door IUNGO klantondersteuning.
Discussie gesloten.
|
Bestel iungo eenvoudig via onze webshop. | BESTELLEN |
wat is iungo?
|
wat kan iungo? |
Support
|
© Copyright iungo 2017 Alle rights reserved sitemap privacystatement disclaimer colofon