vraagtekenVeelgestelde vragen

Om je snel op weg te helpen, hebben we de meestgestelde vragen voor je verzameld en beantwoord. De vragen zijn onderverdeeld in verschillende categorieën. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar info@iungo.nl.

  • Hoe moet ik mij aanmelden voor de energybattle?

    Om je aan te melden voor de energybattle heb je een eenmalig inlognummer nodig, het zogeheten 'token'. Het token wordt verstrekt door de e-coördinatoren van IUNGO. Om je aan te melden kun je via www.iungobattle.nl een aanmeldformulier invullen. Zij nemen dan contact met je op om alles in gang te zetten.

  • Hoe vaak worden de gegevens naar de website van de energybattle gestuurd?

    De totaalstanden van de elektra verbruiksgegevens worden één keer per dag (om 12.00 uur ’s middags) doorgestuurd. We werken alleen met totalen in verband met jouw privacy, Omdat er dan geen ritme zichtbaar is per huishouden. Zo is bijvoorbeeld ook niet af te lezen wanneer iemand thuis is of niet.

  • Worden zonnepanelen ook zichtbaar gemaakt?

    De slimme meter geeft automatisch door hoeveel energie je zonnepanelen hebben teruggeleverd aan het energienet. Dit wordt meegenomen in de battle en als totaal getoond. 

  • Wat is het verschil tussen de verschillende tussenstekkers?

    Het verschil zit met name in het formaat (uiterlijk) van de stekkers. Daarnaast is er nog een verschil dat de ene stekker meer vermogen aan kan dan de andere stekker. Maar alle stekkers die op onze site staan, hebben een energiemeter in de stekker en geven het verbruik van individuele apparaten weer in het dashboard van IUNGO.  Via het dashboard kan je de stekkers in een schema zetten (hoe laat ze aan en uit moeten) en je kunt ze ook bedienen.

 

Bestel iungo eenvoudig via onze webshop.  BESTELLEN